"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

29/10/10

Οι Αλβανοί υποψήφιοι της Πορτάλιου μιλήσαν στην εφημερίδα Αυγή.

http://anoihtipoli.gr/ylika/afises/afisa_portaliou-2.jpg/image_preview
TASE PIRO από την Αλβανία, τραπεζοϋπάλληλος, υποψήφιος με την Ανοιχτή Πόλη


Ζω στην Αθήνα 18 χρόνια και γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες και μετανάστες κάτοικοί της. Με την ευκαιρία που μας έδωσε ο νόμος θέλω να προσφέρω στα κοινά του δήμου, να είμαι μέρος των κοινωνικών διεργασιών σε όλους τους τομείς. Έχω ήδη την εμπειρία της δράσης μέσα από τους συλλόγους μεταναστών και τις αντιρατσιστικές οργανώσεις και βασικός στόχος μου παραμένει η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των... μεταναστών, να σταματήσουμε να ζούμε υπό την πίεση της γραφειοκρατίας με τις άδειες.


Επίσης, ένα σημαντικό θέμα του κέντρου είναι οι άστεγοι μετανάστες και πρόσφυγες και πιστεύω ότι ο δήμος έχει να προσφέρει αρκετά πράγματα, με χώρους που μπορεί να αξιοποιήσει για να φιλοξενήσει τους ανθρώπους αυτούς. Σε μια περίοδο κρίσης, με φτώχεια και ανεργία και με την εγκληματικότητα να αυξάνεται, ο μετανάστης γίνεται εύκολος στόχος και ο δήμος οφείλει να προστατεύει όλους τους κατοίκους, Έλληνες και μετανάστες. Οι εθνικιστικές είναι πιο επιθετικοί στον Αγ. Παντελεήμονα, γιατί εκεί συγκεντρώνονται πολλοί μετανάστες, όμως το πρόβλημα του ρατσισμού εμφανίζεται και σε άλλες γειτονιές και πρέπει να το πολεμήσουμε.

Θέλω να αγωνιστώ για τα προβλήματα των μεταναστών


AVDIAJ RAMADAN από την Αλβανία, οικοδόμος, υποψήφιος με την "Ανοιχτή Πόλη"


Είμαι μετανάστης από την Αλβανία και ήλθα στην Ελλάδα με την οικογένειά μου, τη γυναίκα μου και τα δυο παιδιά μου, το 1992, λόγω της φτώχειας και της ανεργίας που επικρατούσε στην πατρίδα μου. Οι μετανάστες αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα και η Ανοιχτή Πόλη βρέθηκε πάντα δίπλα μας. Στόχος μου είναι να αγωνιστώ, είτε εκλεγώ είτε όχι, μαζί με τους συντρόφους μου και τους κατοίκους της γειτονιάς μου στα Εξάρχεια για τα προβλήματα και τα δικαιώματα των μεταναστών, κατά κύριο λόγο για τη νομιμοποίησή τους. Κανείς αν περνάει καλά στην πατρίδα του δεν την εγκαταλείπει για να πάει σε άλλη χώρα. Πιστεύω ότι η Ανοιχτή Πόλη στον Δήμο της Αθήνας μπορεί με απλούς τρόπους και με τη συμμετοχή των πολιτών της να πετύχει πάρα πολλά για να έχουμε μια Αθήνα καθαρή, χωρίς ρατσισμό, χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς, μια Αθήνα ανθρώπινη.


anoihtipoli.gr


Σχόλιο..Άντε βρε,με το καλό και με Πακιστανό  υποψήφιο Δήμαρχο στις επόμενες εκλογές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: