"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

5/11/10

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛ.Ε.Σ.ΜΕ

Επιμέλεια : Υποστρατήγου ΕΛ.ΑΣ ε.α. Π. ΛΑΓΓΑΡΗ
Πρώην Υποδιευθυντού της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας της ΕΛ.ΑΣ

Σχετικά με το όλο θέμα της αφομοίωσης και ένταξης στην ελληνική κοινωνία των οικονομικών μεταναστών που διαβιούν και εργάζονται στην Ελλάδα στα πλαίσια της νέας μεταναστευτικής πολιτικής της Ελλάδας, η ΕΛ.Ε.Σ.ΜΕ, με.... σειρά άρθρων στο περιοδικό της «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ» από μέλη της, αλλά και με θέσεις της ανάλογες σε σχετικές Μελέτες και Σεμινάρια που διεξήγαγε, με αφορμή τις συχνές, πρόχειρες και αβασάνιστες νομοθετικές ρυθμίσεις όλων των κυβερνήσεων της τελευταίας 15ετίας γύρω από το μεταναστευτικό, είχε επισημάνει τους εθνικούς κινδύνους που εγκυμονούνται από το εγχείρημα αυτό και μάλιστα με χαλαρούς και ήπιους κανόνες δικαίου, συλλήβδην και αδιακρίτως. Ιδιαίτερα μάλιστα είχε τονιστεί το γεγονός ότι, κατά κοινή διαπίστωση «υπάρχει πρόβλημα αφομοίωσης από τις ντόπιες κοινωνίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης των ξένων πληθυσμών, κυρίως των τριτοκοσμικών» και ότι «το ίδιο συμβαίνει και στην Ελλάδα, όπου οι ενυπάρχουσες κοινωνικές υποδομές δεν αντέχουν άλλο την απορρόφηση της συνεχώς ογκούμενης πολυεθνικής κοινότητας των αλλοδαπών, με συνέπεια να μη μπορεί να τους απορροφήσει και η αγορά εργασίας, για νόμιμη απασχόληση και εξασφάλιση των προς το ζην αναγκαιούντων, πολύ δε περισσότερο είναι δυσχερής, αν όχι αδύνατη η αφομοίωση της πανσπερμίας αυτής των αλλοδαπών από απόψεως πολιτισμικής» (εθνολογικής, θρησκευτικής, ηθών και εθίμων κ.λ.π.).
Σε όλους είναι πλέον γνωστό το πραγματικό γεγονός, ότι ένα πολυπληθυσμιακό τμήμα των μεταναστών που ζουν στη χώρα μας, κυρίως μουσουλμάνοι (Πακιστανοί, Κούρδοι, Αφγανοί), εφαρμόζουν ακραία μουσουλμανικά έθιμα στην ελληνική κοινωνία, θέλουν να ζουν όπως ακριβώς στην πατρίδα τους, περιφρονώντας τον δικό μας τρόπο ζωής και συνήθειες, όντες μη επιδεκτικοί αφομοίωσης.
Παρά ταύτα όμως η κυβέρνηση πρόσφατα, έδωσε στη δημοσιότητα προσχέδιο νόμου υπό τον τίτλο : «Πολιτική συμμετοχή αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν μόνιμα και μακροχρόνια στην Ελλάδα», αδικαιολόγητα βιαστικά, χωρίς να προηγηθεί δημόσια διαβούλευση και συναπόφαση λόγω της σοβαρότητας του θέματος, και του οποίου, παρά τις ανθρωπιστικές του θέσεις, η πλειονότητα του ελληνικού λαού δεν δείχνει έτοιμη να υιοθετήσει τις αρχές αυτού του νέου νομοσχεδίου.
Συγκεκριμένα, κατόπιν νέας τροποποιήσεως «εν σπουδή» του ήδη τροποποιηθέντος μόλις προ ολίγων ετών εφαρμοζομένου Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας που κυρώθηκε με τον νόμο 3284/2004, η κυβέρνηση προσπαθεί να επεκτείνει το δικαίωμα του εκλέγειν, και εκλέγεσθαι υπό ορισμένες προϋποθέσεις (δηλαδή σύμβουλοι δημοτικοί, τοπικοί και δημοτικών διαμερισμάτων), επαυξάνοντας το εκλογικό Σώμα της Ελλάδας με ένα μεγάλο τμήμα αλλοδαπών γύρω στο 8%, καθιστώντας έτσι τους αλλοδαπούς ρυθμιστές των πολιτικών πραγμάτων της χώρας. Έτσι λοιπόν, μεταξύ των άλλων, με τη νομοθετική πρωτοβουλία της αυτή η κυβέρνηση, χωρίς να λαμβάνει υπόψη την ιδιομορφία της χώρας μας (εξωτερικά σύνορα της ΕΕ – πύλη εισόδου του μεγαλύτερου κύματος λαθρομεταναστών), επιδιώκει να επιφέρει ριζικές αλλαγές, επί το ευνοϊκότερον όσον αφορά τον τρόπο και διαδικασία απόδοσης της ελληνικής ιθαγένειας στους αλλοδαπούς, διευρύνοντας υπέρμετρα τις περιπτώσεις (γέννηση αλλοδαπών στην Ελλάδα – φοίτηση – εκπαίδευση σε ελληνικά σχολεία), μειώνοντας στο ήμισυ τον ελάχιστο χρόνο διαμονής στην Ελλάδα (από 10 σε 5 έτη), επεκτείνοντας την ελληνική ιθαγένεια και στους γονείς των αλλοδαπών τέκνων που γεννώνται στην Ελλάδα, γενικώς, (και των παρανόμων), κ.λ.π. Η κατόπιν σφοδρών αντιδράσεων βελτίωση του νομοσχεδίου στις προϋποθέσεις για την απόκτηση της ιθαγενείας από μέρους της κυβέρνησης (αύξηση από 5 σε 7 έτη της νόμιμης διαμονής στη χώρα, από 3 σε 6 έτη της φοίτησης σε ελληνικό σχολείο και ο ορισμός των εξετάσεων στην ελληνική ιστορία και την πολιτική αγωγή), ουδόλως μετέβαλε το πρόβλημα.
Επιπλέον, αυτή η ελαστική και χαλαρή νομοθετική ρύθμιση, είναι μαθηματικά βέβαιο, ότι θα ευνοήσει την παράνομη μετανάστευση και την δράση των σύγχρονων δουλεμπόρων, σε ακόμη μεγαλύτερη ένταση και μορφή. Αντιθέτως, την ίδια στιγμή, κράτη της Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης που δεν έχουν το μέγεθος και την έκταση του προβλήματος της Ελλάδας (πύλη εισόδου – χώρα υποδοχής, διέλευσης και παραμονής λαθρομεταναστών), έχουν θεσπίσει αυστηρές προϋποθέσεις και όρους για την απονομή της ιθαγένειας και σκληρές νομικές διατάξεις για την αναχαίτιση του κύματος των μεταναστών (Γερμανία, Ολλανδία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία) π.χ. η απαγόρευση «τσαντόρ», «μπούργκας», «μαντίλας», όπως επίσης, ο ελάχιστος χρόνος διαμονής είναι δέκα χρόνια στη χώρα, για την απόδοση ιθαγένειας, την οποία εμποδίζει η παράνομη είσοδος, εμπόδιο που επεκτείνεται και στα τέκνα των παράνομων γονέων που γεννώνται στο έδαφος της ξένης χώρας διαμονής τους.
Και όλα αυτά συμβαίνουν σε μία εποχή, κατά την οποία η διεθνής συγκυρία είναι δυσμενής (όχι ευνοϊκή) για τα εθνικά μας συμφέροντα και δίκαια. Η αμερικανική διπλωματία και εξωτερική πολιτική έχει ανακινήσει θέμα της αναγνώρισης μειονοτήτων Αλβανίας, Σκοπίων και Τουρκίας στην Ελλάδα, ως και σεβασμού από μέρους της Ελλάδας του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, έχει συγκροτηθεί ο απελευθερωτικός στρατός της Τσαμουριάς στο όραμα της «Μεγάλης Αλβανίας» (UCC) και έχει εξαγγελθεί το «Δόγμα Νταβούτογλου» επίσημα, περί «Νέο-οθωμανισμού της Τουρκίας» (αναβίωση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στις περιοχές όπου αυτή υπήρξε ιστορικά). Σε μια στιγμή, μάλιστα, ιδιαίτερα κρίσιμη για τη χώρα μας, αφού τα προγνωστικά των ειδικών για τη σύνθεση του πληθυσμού της για τα αμέσως προσεχή χρόνια είναι άκρως δυσοίωνα. (Μέχρι το 2050 το 25% του πληθυσμού της χώρας, ήτοι 1 στους 4 Έλληνες, θα είναι αλλοδαποί – Μελέτη Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής έτους 2003, βλ. εφημερίδα «ΧΩΡΑ» της 25 και 27 Ιανουαρίου 2003, σελ. 22 και 19 αντίστοιχα.
Χωρίς να παραγνωρίζονται και οι θετικές πλευρές της μετανάστευσης στην χώρα μας, δεν θα πρέπει να υποβαθμίζονται οι ελλοχεύοντες κίνδυνοι και απειλές άμεσοι ή και μακροπρόθεσμοι για την εθνική ασφάλεια της χώρας μας, νοουμένη με την ευρύτερη του όρου έννοια, δηλαδή την εθνική μας ταυτότητα, την εθνική συνοχή, τη δημόσια υγεία, την εθνική οικονομία, τη δημόσια τάξη και ασφάλεια και την εθνική μας άμυνα. Η νομοθετική πρωτοβουλία αυτή της κυβέρνησης, καθιστά άμεσα ορατό τον κίνδυνο αλλοίωσης της ταυτότητας και του εθνικού και δημογραφικού χαρακτήρα της χώρας, αφού με τις νέες ρυθμίσεις διευκολύνεται τα μέγιστα αυτή τη φορά η δυνατότητα εγκατάστασης μονίμως σε ελληνικά εδάφη ως Ελλήνων πλέον, μάλιστα σε ευαίσθητες παραμεθόριες περιοχές μας και των αλλοδαπών εκείνων, η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται από χώρες του Βαλκανικού μας περίγυρου, με αλυτρωτικές διεκδικήσεις και εδαφικές βλέψεις σε βάρος της Ελλάδας (Αλβανοί, Σκοπιανοί, Τούρκοι μουσουλμάνοι), με κίνδυνο δημιουργίας «θυλάκων» μειονοτήτων εθνικών ή θρησκευτικών, με ό,τι το δυσμενές αυτό συνεπάγεται για τη χώρα μας.
Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να αποδυθεί σε μία γιγαντιαία προσπάθεια εθνικού χαρακτήρα περιορισμού του προβλήματος της μετανάστευσης και εξάλειψης του δημογραφικού, ενισχύοντας προπάντων τις πολύτεκνες οικογένειες και τα νιόπαντρα ζευγάρια, επιτείνει το πρόβλημα, λησμονώντας ότι τα πολύνεκρα και αιματηρά τρομοκρατικά κτυπήματα της Αλ Κάϊντα στο Λονδίνο τον Ιούλιο του 2005, έγιναν από τους μουσουλμάνους, Πακιστανούς την καταγωγή, Άγγλους υπηκόους 2ης γενιάς, όταν οι πάντες, και όχι μόνον οι Βρετανοί, διερωτώνται ακόμη : πως είναι δυνατόν άτομα που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στη χώρα αυτή να μισούν σε τέτοιο βαθμό τη γενέτειρά τους, ενώ αντίστοιχη εμπειρία είχε και η Ισπανία. Ιδιαίτερα για τη χώρα μας, ο κίνδυνο είναι πολύ μεγάλος για την ύπαρξη εντός των ορίων της «εν υπνώσει τρομοκρατών», όταν μεταξύ των αλλοδαπών που διαβιούν στην Ελλάδα (συνήθως εγκληματικά ή παρασιτικά), περιλαμβάνονται και αλλοδαποί υπήκοοι των αρπακτικών γειτόνων μας, όπου, προεξάρχουν η πολυπληθής μάζα των Αλβανών, των φίλα προς αυτούς Τούρκων, (συγκεκαλυμένα και Τσάμηδων) και πολλών άλλων μουσουλμάνων, οι οποίοι όχι μόνον δεν έχουν ελληνική συνείδηση, αλλά σκέπτονται ανθελληνικά, εγκληματούν, χωρίς μάλιστα να δύναται να αποκλεισθεί και ο πρακτορικός ρόλος πολλών εξ αυτών. Οπωσδήποτε δεν μπορεί να αγνοηθούν οι τρομοκρατικές απειλές των υπαρκτών εξτρεμιστικών οργανώσεων ομόρων κρατών που έχουν εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος της Ελλάδας («Γκρίζοι Λύκοι» Τουρκίας, «UCK – UCC» Αλβανίας, παρόμοιες των Σκοπίων κ.λ.π.).
Το Μεταναστευτικό στο σύνολό του έχει αναχθεί σε θέμα εθνικό, μείζονος σπουδαιότητας και η αντιμετώπισή του απαιτεί εθνική ομοψυχία και συναίνεση και επιβάλλει μία προσεκτική πολιτική έναντι των αλλοδαπών μεταναστών «ειδικών κατηγοριών», όσον αφορά τα θέματα νομιμοποίησης, αφομοίωσης (ελληνοποίησης) μόνιμης εγκατάστασης – κοινωνικής ένταξης, που θα πρέπει να γίνονται κατά τρόπο οργανωμένο, ελεγχόμενο, σταδιακά και λελογισμένα, μετά φειδούς και όχι αδιακρίτως. Κατόπιν των ανωτέρω η κυβέρνηση, χωρίς την ευρεία κοινωνική και πολιτική συναίνεση των πολιτικών δυνάμεων, οφείλει να μη καταθέσει στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση του εν λόγω προσχεδίου νόμου : «πολιτική συμμετοχή αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην Ελλάδα, τίτλος ψευδεπίγραφος, καθόσον στην ουσία του αφορά απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς «ελαφρά τη καρδία» και με ευνοϊκούς όρους και προϋποθέσεις και απονομή σ΄αυτούς του δικαιώματος του εκλέγειν και εκλέγεσθαι (υπό προϋποθέσεις), διακινδυνεύοντας τα εθνικά μας συμφέροντα τα οποία θα πρέπει να παραμένουν μακράν από τυχόν ενυπάρχουσες συναισθηματικές υπερευαισθησίες για τους μετανάστες, παρά την ανθρωπιστική χροιά του θέματος.
Το υπό συζήτηση νομοσχέδιο, με την παρούσα του μορφή, ανεξαρτήτως τυχόν δεσμεύσεων, παραλείψεων, σκοπιμοτήτων και αγνοίας, θα επιβάλει τη δημιουργία, εντός της Ελλάδας, ισχυρών μειονοτήτων, των οποίων η δραστηριότητα θα υπόκειται σε επηρεασμό και καθοδήγηση από εκτός της Ελλάδος χώρες και κέντρα.
Μερικές από τις δραστηριότητες αυτές προσδιορίζονται σαφώς από τα εθνικά δόγματα ομόρων κρατών.
Προς τούτο θα ήταν ορθότερο ο ισχύων μεταναστευτικός νόμος να τροποποιηθεί με τρόπο που να αντιμετωπίζεται η λαθρομετανάστευση με τρόπο ουσιαστικό και αποτελεσματικό ενώ σ΄ότι αφορά τον υπόψη νόμο περί ιθαγενείας, αυτός να προβλέπει την χορήγηση αυτής στα τέκνα των λάθρο, ή απλώς, μεταναστών που βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα με την τυπική και ουσιαστική προϋπόθεση ότι έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, έχουν παρακολουθήσει την 9ετή υποχρεωτική εκπαίδευση και οι γονείς έχουν 10ετή νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα.
Εξυπακούεται ότι σ΄ότι αφορά τους αλλοδαπούς που ζουν στην Ελλάδα χωρών κρατών της ΕΕ η διαδικασία χορηγήσεως ελληνικής ιθαγενείας θα είναι απλούστερη και συντομότερη ενώ η χορήγηση ιθαγενείας σε αλλοδαπούς τρίτων χωρών (εκτός ΕΕ) δεν θα επιφέρει αυτόματα την χορήγηση της ιθαγενείας στους γονείς αυτών.
Με έμφαση επισημαίνεται ότι τις απόψεις αυτές η ΕΛ.Ε.Σ.ΜΕ, με επιστολή της, κατέστησε έγκαιρα γνωστές προς όλους τους έχοντες δικαίωμα λήψης αποφάσεως για το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: