"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

22/3/11

Άλλο ένα περιστατικό άμετρης τρομοκρατίας και αισχρής συνεργασίας της τροχαίας αττικής οδού με τα συμφέροντα και τα τσιράκια του μεγαλοεργολάβου......


 {ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΦΥΡΙΛΑΤΕΙΤΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ !! Κατοχή όπλων}
Σας γνωρίζω περιστατικό το οποίο έλαβε χώρα στο διόδια της Αττικής οδού ,στο σταθμό Μεταμόρφωσης στο ρεύμα προς αεροδρόμιο την Δευτέρα 21-03-2011 και ώρα 11.20 πμ.
Είμαι αυτοκινητιστής και είχα δρομολόγιο στα Σπάτα, μπαίνοντας στην Αττική οδό φτάνοντας στον γκισσέ των διοδίων διαπίστωσα ότι δεν είχα χρήματα για το αντίτιμο. Ζητάω από την υπάλληλο να.... κατανοήσει την κατάσταση και να μου εκδώσει απόδειξη πιστωτική την οποία θα πλήρωνα στην επιστροφή. Μετά από δέκα λεπτά καθυστέρησης εμφανίζεται η επόπτης του σταθμού διοδίων και μετά από ένα λεπτό ένας αστυφύλακας. Η επόπτης αρνήται επίμονα να μου εκδώσει το πιστωτικό και ο αστυφύλακας ειδοποιεί και τον υπαρχιφύλακα που ήτανε μαζί του. Με αυστηρό τόνο και απειλώντας με αυτόφορο ο αρχιφύλακας με προστάζει να μετακινήσω το αυτοκίνητο μου εκτός του ταμείου και να το παρκάρω δεξιά μετά την μπάρα.
Αρνούμαι να μετακινήσω το όχημά μου, γνωρίζοντας τις συνέπειες μιας παράνομης πράξης, και εξηγώ ότι δεν έχω τα χρήματα για το αντίτιμο και ζητάω να εκδοθεί απόδειξη πίστωσης όπως ορίζεται στον νόμο 3535 (κύρωση σύμβασης παραχώρησης, άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/02/2007).
Έδωσα τα έγγραφα του αυτοκινήτου μου μετά από απαίτηση του υπαρχιφύλακα ο οποίος κατευθύνθηκε στο περιπολικό για να συμπληρώσει την κλήση και ενώ την συμπλήρωνε, ζήτησα από διερχόμενο συνάδελφο αυτοκινητιστή δανεικά 20 € και επιχείρησα να καταβάλω το τέλος στον γκισσέ. Η υπάλληλος αρνήθηκε ειρωνικά και μου υπέδειξε να περάσω την μπάρα παρανόμως. Απευθύνθηκα αμέσως στον υπαρχιφύλακα για να λάβω την απάντηση ότι «τώρα άργησα».
Παρέλαβα την κλήση με τις συνέπειες και ενώ τονίζω το αυτοκίνητο μου δεν είχε ακόμη διαβεί την μπάρα παρανόμως και δεν αρνήθηκα να καταβάλω το τέλος, απλά παραδέχτηκα ότι δεν είχα μαζί μου χρήματα.
Καταδικάζω την στάση των αστυνομικών που εμπεριέχει κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος δεδομένου του ότι εγώ δεν προέβειν σε παράβαση και άρνηση πληρωμής. Αντιθέτως οι υπάλληλοι του σταθμού διοδίων κωλλησιεργούσαν και πραγματωποίησαν την παράβαση παρακώλλησης συγκωνίας και της παράνομης κατακράτησης ελεύθερου πολίτη σύμφωνα με το άρθρο 5 του Συντάγματος.
Σας ενημερώσω ότι θα προβώ σε δίωξη εναντίον του υπαρχιφύλακα για τους προαναφερθείς λόγους και έχω ήδη ενημερώσει τον διοικητή του τμήματος τροχαίας Αττικής οδού κον. Ελευθερόπουλο με επιστολή μου, και αιτούμαι την επιστροφή της άδεια οδηγήσεως μου διότι αδίκως μου αφαιρέθηκε.
Γιώργος κούτρας αυτοκινητιστής Λαμία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: