"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

15/11/09

Υπουργικό Συμβούλιο της πράσινης νομεκλατούρας" Καί άλλα !!



Μα τι είδους «κόλλημα» είναι αυτό που έχει «φάει» το άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο της «πράσινης νομεκλατούρας», συνεπικουρούμενο από τους κανιβαλιστές των πρωινάδικων εκπομπών, με τους «ομήρους» των προγραμμάτων μαθητείας stage; Είναι δυνατόν από τη μια να μοιράζει ένα επίδομα που θέλει να το ονομάζει κοινωνικής αλληλεγγύης και από την άλλη να εξαιρεί από αυτό τους νέους που «παρακαλούν» να διατηρηθεί ένα καθεστώς «δουλείας», ανασφάλιστης εργασίας, χωρίς άδειες, νυχτερινά και αργίες;
*********************************************************************
Μπορεί οι εξωκοινοβουλευτικοί υπουργοί Μπιρμπίλη και Παπακωνσταντίνου να μην ενδιαφέρονται για τις ψήφους, η κυβέρνηση όμως θα έπρεπε να υπολογίσει το πολιτικό κόστος! Δεν είναι τόσο η «ακύρωση» του μέτρου της απόσυρσης, όσο ο εμπαιγμός που νιώθουν οι πολίτες από το μπάχαλο των δηλώσεων που ξεκίνησε προεκλογικά με την «υποτιθέμενη» καλυτέρευση των όρων και κατέληξε μετεκλογικά με τη φθηνή δικαιολογία του μη περιβαλλοντικού αποτελέσματος. Ας μην ψεύδονται λοιπόν, καθώς το κόστος δεν θα επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά οι όποιες δαπάνες θα καλύπτονταν από τις πωλήσεις οχημάτων (ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης) και την αύξηση των τελών κυκλοφορίας, που όλως τυχαίως τιμωρούν με πρόστιμο παλαιότητας αυτούς που δεν έχουν χρήματα. Και όλα αυτά όταν, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, η αγορά αυτοκινήτου στο διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2009 κατέγραψε πτώση 22,1%.
********************************************************************
> Άλλη μια «κωλοτούμπα» της «πράσινης» διακυβέρνησης! Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών μπορεί να μην προβλέπει νέες αυξήσεις στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς εντός του 2009, ωστόσο αναμένεται να προχωρήσει κανονικά σε αυτές που είχαν δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση για το 2010.
********************************************************************
«Και ξανά προς τη δόξα τραβά, τραβά, τραβά»! Συνεχίστηκε και την προηγούμενη εβδομάδα η ανοδική πορεία της τιμής των καυσίμων, με την αμόλυβδη βενζίνη να αγγίζει κατά μέσο όρο τα 1,082 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 33% σε σχέση με τις αρχές του 2009.
*******************************************************************
Μπορεί το πρόβλημα να είναι πανευρωπαϊκό, στην Ελλάδα όμως έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις! Γιατί οι ελληνικές τράπεζες έχουν κάνει κατάχρηση των μέτρων της ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα; Σε περίπτωση άμεσης απόσυρσης, θα είναι σε θέση να την αντικαταστήσουν με ίδια κεφάλαια ή θα πρέπει να προσφύγουν σε υπέρμετρο δανεισμό;
*********************************************************************


ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: http://www.paron.gr/v3/new.php?id=47129&colid=&catid=27&dt=2009-11-08%200:0:0&page=2&mode=1&page=3&mode=1&page=1&mode=1&page=2&mode=1&page=3&mode=1&page=4&mode=1&page=3&mode=1&page=2&mode=1&page=1&mode=1

Δεν υπάρχουν σχόλια: