“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: “Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ* |
Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων
16/11/09
Αμυντικά θέματα: ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Εξεταστική Επιτροπή ΤΟ 1996-2004 !
lΌσοι εξεπλάγησαν από το γεγονός της επανόδου στο ΥΕΘΑ, ως επιτελών της νέας πολιτικής ηγεσίας, των συνεργατών των κ. Τσοχατζόπουλου και Παπαντωνίου, της ένδοξης εποχής 1996-2004, πήραν την εξήγηση από τον ίδιο τον κ. Βενιζέλο.
l«Συνεργάσθηκα για τα θέματα του υπουργείου με τους πρώην υπουργούς κ. Τσοχατζόπουλο και Παπαντωνίου», δήλωσε (4/10/09).
lΘα τον ενημέρωσαν, ασφαλώς, για τις μεθοδεύσεις προμηθειών οπλικών συστημάτων με απευθείας αναθέσεις, χωρίς διαγωνισμούς κ.ά.
lΑναμένεται οπωσδήποτε να δει τον κ. Σημίτη, αρχιτέκτοντα των εξοπλισμών 1996-2004 και κορυφαίο στον χορό της εκποίησης (μπιρ-παρά) των Ναυπηγείων στην ΤHYSSΕΝ, καθώς επίσης πρωταγωνιστή της απευθείας ανάθεσης των 4 υποβρυχίων τα οποία είναι συνεχώς εν καταδύσει, άφαντα, αφού ήδη οι Γερμανοί έχουν εισπράξει από τους κιμπάρηδες Έλληνες 1,8 δισ. ευρώ!
Ραντάρ
lΓια τα ραντάρ ΤΡQ-37 του Στρατού ομιλώ, που, όπως λέγεται, δεν βλέπουν τη μύτη τους...
3 Κι όμως, όπως πληροφορήθηκα, ετοιμάζεται μελέτη τεχνικής υποστήριξης με όγκο προμήθειας ανταλλακτικών.
3 Απλώς υπενθυμίζω ότι για την ανεπάρκεια των ραντάρ αυτών είχε ασχοληθεί η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής (2004) όπου τίποτα το ύποπτο δεν βρήκε.
************************************************************
lΟι έχοντες στοιχειώδη λογική και ψήγματα ενημέρωσης ασφαλώς θα είχαν προβλέψει το 1999 το σημερινό αδιέξοδο, το σχέδιο ξεπουλήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
lΟι Γερμανοί συμπεριφέρονται ωμά και προκλητικά γιατί νομίζουν, και σωστά, ότι απευθύνονται σε «συνεταιράκια», που έχουν φάει μαζί «ψωμί κι αλάτι». Ιδού γιατί.
lΤο 1999 δόθηκε στην ΚRUΡ, ως δωρεά, η σύμβαση 4 υποβρυχίων S214 με απευθείας ανάθεση, χωρίς διαγωνισμό, διακοπέντος σκανδαλωδώς σε εξέλιξη από το Π.Ν. διαγωνισμού, σε τιμές 40% άνω του μέσου όρου της αγοράς και με τεράστιο ποσό ως προκαταβολή. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η πατριωτική αυτή πράξη ξεκίνησε από ένα «αθώο» γράμμα κάποιου κ. Κασμά (ανθρώπου της κ. Β. Παπανδρέου), προέδρου των Ναυπηγείων, στο οποίο έγραφε προς το ΥΕΘΑ: «Δώστε τα στους Γερμανούς για να σωθούν τα Ναυπηγεία και να πάρουμε ως αντισταθμιστικά την κατασκευή 17 πλοίων bulk-carriers», τα οποία, μετά την ανάθεση, εξαφανίστηκαν.
l Ύστερα από έναν χρόνο, για ολοκλήρωση της δωρεάς, τα Ναυπηγεία ξεπουλήθηκαν έναντι πινακίου φακής στην THYSSEN ΚRUPΡ. Τότε ελέχθη ότι η τιμή πώλησης ήταν μικρότερη από την οικοπεδική αξία των Ναυπηγείων. Ταυτόχρονα πρωτοεμφανίστηκε ο πολύς κ. Εμμανουήλ ως πρόεδρος... Ας μην αναφέρουμε τον ρόλο του σπουδαίου αρχισυνδικαλιστή Γ. Κοντάκη στην υπόθεση.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ:
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=47520&colid=&catid=42&dt=2009-11-15
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου