ΠΡΟΣ : ΤΟΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ
ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ κ. ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΟΥ Ν. ΙΩΝΙΑΣ
ΑΠΟ : Όλγα Γεωργίου Γεριτσίδου
Εκπαιδευτική Ψυχολόγο
- ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Επί της Μηνυτηρίου Αναφοράς κατόπιν της κλήσεως για ανάκριση
υπ’ αριθμόν 569ΠΡ
Προς διευκρίνιση και διευκόλυνση σας,
Αναφέρω ότι την 18η Σεπτεμβρίου 2008, ημέρα Πέμπτη, ώρα από 10 π.μ. έως 13 μ.μ. και αφού είχε κατά πολύ παρέλθει το χρονικό διάστημα που ορίζει ο Νόμος για την απάντηση σε καταγγελία / αίτημα Πολίτη [ συνημμένη ( σχετικό 1 ) εξώδικη Δήλωση –Διαμαρτυρία- Πρόσκληση που επεδώθηκε την 27η Ιουνίου 2008 από τον δικαστικό επιμελητή κ. Γεώργιο Κ. Κόκκαλη στους αναφερόμενους ως υπαίτιους στην μήνυση μου εγκαλούμενους κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Πρόεδρο της Ελληνικής Κυβερνήσεως, κ. Πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Κράτους και κ. Πρόεδρο του..
Συμβουλίου της Επικρατείας ( σχετικό 2 ) ], προέβην σε τηλεφωνική έρευνα για να αναζητήσω τόσο την τύχη της εξωδίκου μου καταμαρτύρησης πληθώρας παραβιάσεων του Συντάγματος που είχαν υποπέσει στην αντίληψη μου, ως όφειλα ως Ελληνίδα υπήκοος ( άρθρο 120, παράγραφοι 2 & 4 ), και σύμφωνα με αυτό ( άρθρο 10, παρ.1 & 3 ) καθώς και να προτρέψω τη συμμόρφωση των συγκεκριμένων αξιωματούχων και των γραφείων τους σύμφωνα με το Σύνταγμα, τους Νόμους και τους Κώδικες που έχουν ορκισθεί να τηρούν (ν. 3528 / 2007, άρθρα 19, 24, 25, 27, 38, 106, 107, 108 και ν. 3242 / 2004 άρθρο 6 ).
Όπως ανέφερα και στην μήνυση μου, όχι μόνο δεν έλαβα απάντηση ως δικαιούμουν αλλά και δεν έγινε καμμία ενέργεια ούτε ανταπόκριση από μέρους των εγκαλουμένων σχετικά με την εξώδικη μου πρόσκληση, παρ’ όλο που καταμαρτυρώ παρανομίες και κατάφωρες παραβιάσεις του Συντάγματος οι οποίες έχουν γίνει και γίνονται τόσο στο πρόσωπο μου σε πολλές υποθέσεις όσο και στο πρόσωπο όλων των Ελλήνων Πολιτών.
Συγκεκριμένα :
Ι. Ενώ ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας σύμφωνα με το Σύνταγμα έχει υποχρέωση να λαμβάνει γνώση και να επιτηρεί ότι το Σύνταγμα γίνεται σεβαστό και ακολουθείται από όλους ανεξαιρέτως τους κρατικούς φορείς συμπεριλαμβανομένης και της κυβερνήσεως [ Σύνταγμα : άρθρα 26 ( παρ. 1 & 2 ), άρθρο 30, άρθρο 33 ] κατ’ αρχάς μου ειπώθηκε ευθαρσώς από την γραμματέα του προσωπικού του γραφείου, κ. Σκρέκα, κατά την διάρκεια ανοιχτής τηλεφωνικής ακρόασης για την οποία είχε λάβει γνώση, ότι η εξώδικη μου πρόσκληση – καταγγελία η οποία επεδόθη επισήμως από τον δικαστικό επιμελητή όπως αναφέρεται ανωτέρω δεν είχε καταχωρηθεί / πρωτοκολληθεί όπως ο Νόμος ορίζει και πιθανώς είχε χαθεί ( ! ) και συνεπώς δεν θα υπήρχε απάντηση, γεγονός το οποίο από μόνο του αποτελεί παράβαση του Νόμου ( Άρθρο 10 του Συντάγματος, Ν. 3528 / 2007, άρθρο 19, 24, 25, 27, 38, 106, 107 και ν. 3242 / 2004 άρθρο 6 ).
Κατόπιν ενημερώσεως της κ. Σκρέκα από μέρους μου ότι ο ισχυρισμός της ήταν παράνομος και συνεπώς θα προέβαινα στις πειθαρχικές / ποινικές / διοικητικές ενέργειες που ορίζει ο νόμος για αυτές τις περιπτώσεις, και κατόπιν της ανοιχτής τηλεφωνικής μας επικοινωνίας και αφού ήδη είχα καταθέσει την μηνυτήριο μου αναφορά την 19η Σεπτεμβρίου 2008, ημέρα Παρασκευή, έλαβα μέσω απλού ταχυδρομείου την συνημμένη ( σχετικό 3 ) και άνευ πρωτοκόλλου επιστολή από το συγκεκριμένο γραφείο του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας ( με ημερομηνία εγγραφής και σύνταξης της επιστολής την 18η Σεπτεμβρίου 2008, ημέρα της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας ) με την οποία με πληροφορούσαν εσφαλμένα και παραπλανητικά ότι ο Πρόεδρος δεν μπορεί να προβεί σε πράξεις προστασίας του Συντάγματος διότι δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του, γεγονός το οποίο είναι ψευδές αφού όπως κάθε Έλληνας Πολίτης και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ως Πρώτος τη τάξη Έλληνας Πολίτης έχει Δικαίωμα και Υποχρέωση καταμαρτύρησης περιπτώσεων αντισυνταγματικής και ενάντια στο Έθνος και το Πολίτευμα πρακτικής αλλά και ειδικότερα ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ως ειδικός εντεταλμένος ρυθμιστής του Πολιτεύματος ( άρθρο 30 του Συντάγματος ) μπορεί, υποχρεούται και έχει ορκισθεί ενώπιον της Βουλής : « α) να φυλάσσει το Σύνταγμα και τους νόμους,
β) να μεριμνά για την πιστή τους τήρηση, γ) να υπερασπίζει την εθνική ανεξαρτησία και την ακεραιότητα της χώρας, δ) να προστατεύει τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των Ελλήνων, και ε) να υπηρετεί το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού» ( άρθρο 33 του Συντάγματος ), είναι εντεταλμένος για την άσκηση της νομοθετικής και εκτελεστικής λειτουργίας της Πολιτείας ( άρθρο 26 του Συντάγματος ) και οφείλει να επιστίει την προσοχή στην Βουλή και στην Κυβέρνηση για το συμφέρον και την ασφάλεια του Κράτους, να αναπέμπει στην Βουλή αντισυνταγματικά νομοσχέδια, να συγκαλεί την Βουλή κάθε φορά που το κρίνει εύλογο και εν τέλει να παραιτηθεί υπέρ των Πολιτών, του Πολιτεύματος, του Κράτους και του Έθνους αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του Όρκου του και ενημερώνοντας τον Λαό για τις εξαιρετικές περιστάσεις της υπονομευτικής κατάλυσης του πολιτεύματος και της ταυτότητας, της ασφάλειας και της ακεραιότητας του Έθνους, της Χώρας και του Κράτους αντί να συναινεί δια της σιγής και αδρανείας του σε παραβιάσεις με πρόθεση του Συντάγματος και σε πιθανή ανενεργή κατάσταση του Δημοκρατικού Πολιτεύματος ή πιθανή αλλοίωση αυτού ( άρθρα 35, 36, 40, 42, 44, 49, 50 του Συντάγματος ).
Συνεπώς, πέρα από την κατάφωρη και ανάλγητη απαξίωση του Πολίτη στο πρόσωπο μου και την καταπάτηση των υποχρεώσεων του και των δικαιωμάτων μου όπως ο Νόμος ορίζει, επίσης υπήρξε διπλή προσπάθεια αποπροσανατολισμού μου και παραπληροφορήσεως μου σχετικά με τις επιταγές του Συντάγματος και του Νόμου, καθώς και πολλαπλή πειθαρχική και ποινική παράβαση των καθηκόντων που επιτάσσει το Σύνταγμα :
Α) τόσο από την κ. Σκρέκα η οποία, μιλώντας επισήμως για λογαριασμό του Προέδρου της Δημοκρατίας με εξουσιοδότηση του όπως με πληροφόρησε προφορικώς, αμελώς ή δολίως θρασύτατα, [κατά παράβαση των άρθρων του συντάγματος 10 ( 1 & 3 ) & 103 ( παρ. 1 ), του άρθρου 179, 242 ( 2 ) και 259 του Κ.Π.Δ. και ν. 3528 / 2007, άρθρο 19, 24, 25, 27, 38, 106, 107 και ν. 3242 / 2004 άρθρο 6 ] μου ανακοίνωσε ότι ο Πρώτος τη Τάξη Έλληνας Πολίτης δεν υπακούει ούτε και ανταποκρίνεται στα καθήκοντα για τα οποία πληρώνεται από τον Ελληνικό Λαό, χάνοντας επίσημα έγγραφα και αναφορές Πολιτών ή δηλώνοντας αυτό ανερυθρίαστα.
Β) όσο και από τον Διευθυντή του ιδιαιτέρου γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνο Μπίκα, πληρεξούσιο Υπουργό, ο οποίος δολίως και ψευδώς με διαβεβαίωσε εγγράφως ότι « η εξέταση των ζητημάτων που θίγω στην εξώδικη δήλωση – διαμαρτυρία και πρόσκληση μου που απευθύνεται στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας»,( και τα οποία ευθαρσώς αφορούν την πιστή τήρηση του Συντάγματος και των Νόμων, την εθνική ανεξαρτησία και ακεραιότητα της χώρας, τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των Ελλήνων, και το γενικό συμφέρον και η πρόοδος του Ελληνικού Λαού ), « δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας οι οποίες καθορίζονται από το Σύνταγμα». ( ! ) Γεγονός που εκτός άλλων καθιστά τον ίδιο και τον πρόεδρο για λογαριασμό του οποίου απάντησε υπαίτιο και υπόλογο σύμφωνα με το άρθρο [ 134 παρ. 1Α ( ιδιαίτερα για τον κ. Μπίκα ), 2 α, β ].
Επειδή η εν λόγω εξώδικη πρόσκληση μου αφορούσε τόσο την επικινδυνότητα της κοινωνικής και οικονομικής κατάστασης σε βάρος του Έθνους και του Κράτους ( το οποίο επαληθεύτηκε με τα λυπηρά γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008 καθώς και με την κατάσταση της πραγματικής Εθνικής οικονομίας, όπως πλέον καθημερινώς δηλώνεται δημοσίως στον τύπο από κυβερνητικούς παράγοντες όλων των επιπέδων) όσο και την ακεραιότητα του Πολιτεύματος, των εδαφών, καθώς και της ζωής και περιουσίας των Πολιτών [ όπως αποδεικνύεται με τα σκάνδαλα και τα έκτροπα και τα εγκλήματα όπως η ‘ανταλλαγή’ γαιών που το Σύνταγμα απαγορεύει καθώς και με τις καταστροφές στις περιουσίες Πολιτών αλλά και Εθνικής γής ( όπως οι πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού ) και όπως και ο ίδιος ο κ. Κ. Παπούλιας παραδέχθηκε με την ομιλία που εκφώνησε στο Προεδρικό Μέγαρο επί τη ευκαιρία της 34ης επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας, την 24η Ιουλίου του 2008 ] η άρνηση δράσης και ανταπόκρισης του Προέδρου της Δημοκρατίας στην πρόσκληση μου, παρ’ όλη την ξεκάθαρη επισήμανση μου προς αυτόν σύμφωνα με τον Νόμο ότι σιγή, αδράνεια και αμέλεια καθήκοντος σημαίνει συναίνεση, συγκάλυψη και συνεργεία και συνεπώς εξυπακούεται ότι συνιστά εσχάτη προδοσία κατά του Έθνους και του Πολιτεύματος όπως ο Νόμος ορίζει (άρθρο 134 του Ποινικού Κώδικα καθώς και άρθρα 134α στ και η, 151 ) τον καθιστά υπαίτιο.
ΙΙ. Επίσης, σε ανάλογη ανοιχτή τηλεφωνική μου επικοινωνία, την ίδια ημέρα ( 18/9/2008 ), με την αντιπρόσωπο της εντεταλμένης του πρωθυπουργού, κ. Ιωάννας Ρουμπέση ( η οποία αρνήθηκε να μιλήσει αυτοπροσώπως παρ’ όλη την επίμονη πρόσκληση μου για επικοινωνία ), κ. Εξηντάρη, η οποία ήταν η μόνη που μου μίλησε, με πληροφόρησε ότι είχε εξουσιοδότηση από τον πρωθυπουργό για προφορική μου, και όχι έγγραφη ενημέρωση ότι : «ο πρωθυπουργός δεν επρόκειτο να προβεί σε καμμία πράξη παρ’ όλο που είχε πλήρως ενημερωθεί περί της καταγγελίας για την κατά συρροή καταπάτηση του Συντάγματος από την κυβέρνηση του και όποιους άλλους δημόσιους λειτουργούς / υπαλλήλους επί της θητείας του». Αυτό, σύμφωνα με τον Νόμο [ άρθρο 59 ( παρ. 1 ), 81, 82 ( παρ. 1 & 2 ), 85, 111 ( παρ. 1 ), 120 ( παρ. 2, 3 & 4 ) του Συντάγματος, άρθρο 232 ( παρ. 1 ) , & 259 του Ποινικού Κώδικα, ν. 3528 / 2007, άρθρο 19, 24, 25, 27, 38, 106, 107 και ν. 3242 / 2004 άρθρο 6 ] καθιστά κατ’ αρχάς τον πρωθυπουργό και κατά δεύτερον τους εντολοδόχους του καθώς και το νομικό τμήμα του γραφείου του, το οποίο η κ. Εξηντάρη επικαλέστηκε ότι είχε συμβάλει στην απόφαση αυτή, παραβάτες των όρκων τους, του Ποινικού Κώδικα και των Νόμων, καθώς και εν γνώσει τους καταπατητές του Συντάγματος.
Καταπάτηση του Συντάγματος σημαίνει και πιθανή κατάλυση ή αδρανοποίηση της Δημοκρατίας σε όλα τα επίπεδα ( Άρθρο 120 του Συντάγματος, παρ. 2, 3 & 4 ) γεγονός το οποίο καθιστά τον πρόεδρο της Ελληνικής κυβερνήσεως υπόλογο και υπαίτιο και υποκινητή των παραπάνω και άρα συνίσταται το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας εν γνώσει του [άρθρο 134 ( παρ. 1 Α & α, β και 2 ) του Ποινικού Κώδικα καθώς και άρθρα 134α ( στ & η ), 135 ( παρ. 3 & 4, 151 ) ].
ΙΙΙ. Ο πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Κράτους, ο οποίος σύμφωνα με τον Νόμο είναι ο πλέον εντεταλμένος για τον έλεγχο της τηρήσεως του Συντάγματος και των Νόμων ώστε να τηρείται η Δημοκρατία και να λειτουργεί σωστά και όπως το σύνταγμα και ο Νόμος ορίζει ο κρατικός μηχανισμός και οι θεσμοί [ άρθρο 87 ( παρ. 2), 93 ( παρ. 4 ), 94, 98 ], με πληροφόρησε μέσω της εντεταλμένης του γραμματέως κ. Αθηνάς Λιάρου, ότι με προσωπική του μελέτη, σημείωση και υπογραφή έθεσε την πρόσκληση μου στο αρχείο και δεν με ενημέρωσε για τις πράξεις του ή το σκεπτικό του κατά τον Νόμο ως όφειλε για να μπορέσω να προβώ σε όποιες ενέργειες προβλέπει ο Νόμος [ άρθρο 10 ( παρ. 1 & 3 ) του συντάγματος, ν. 3528 / 2007, άρθρο 19, 24, 25, 27, 38, 106, 107 και ν. 3242 / 2004 άρθρο 6 ] . Αυτό συνέβη μέσω ανοιχτής μας τηλεφωνικής επικοινωνίας την 18η Σεπτεμβρίου 2008 και καθιστά παράβαση καθήκοντος όπως ορίζει ο Νόμος ( άρθρο 259 του Κ.Π.Δ. ). Η συγκεκριμένη παράβαση καθήκοντος καθότι ενδεχομένως και ουσιαστικώς βλάπτει το Πολίτευμα, το Έθνος και τον Λαό και βαρύτατα το άτομο μου προσωπικά ( καθ’ ότι έχω βλαφτεί και συνεχίζω να βλάπτομαι από αντισυνταγματικές κρατικές ενέργειες ) τον καθιστά υπαίτιο παραβάσεων του Νόμου σε επίπεδο κακουργήματος καθώς και υπόλογο για εσχάτη προδοσία όπως ο Νόμος ορίζει [ άρθρο 134 ( παρ. 2 ), 134α ( στ, ζ & η ), 135 ( 3 & 4 ), 150, 232, 239 ( β) & 259 του Ποινικού Κώδικα ].
ΙV. Κατά τον ίδιο τρόπο διεξήχθη επίσης την 18η Σεπτεμβρίου 2008 και το τηλεφώνημα μου προς τον πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο οποίος και εκείνος προσωπικά εξέτασε, υπέγραψε και έθεσε την εξώδικη δήλωση – καταγγελία μου στο αρχείο χωρίς να προτίθεται να μου δώσει έγγραφη απάντηση και τοποθέτηση του σκεπτικού του κατά τον Νόμο, όπως μας πληροφόρησε κατά την ανοιχτή τηλεφωνική συνομιλία μας η εντεταλμένη του προσωπική του γραμματέας, κ. Σταυρούλα Χάρου. Σύμφωνα με τις αρμοδιότητες του δεν τήρησε τα καθήκοντα του όπως ο Νόμος ορίζει [ άρθρα 10 ( παρ. 1 & 3 ), 87 ( παρ. 2), 93 ( παρ. 4 ), 94 & 95 του συντάγματος, ν. 3528 / 2007, άρθρο 19, 24, 25, 27, 38, 106, 107 και ν. 3242 / 2004 άρθρο 6 ] γεγονός το οποίο δεδομένου της σοβαρότητος της καταγγελίας μου σε σχέση με την ασφάλεια του πολιτεύματος, του κράτους και των Πολιτών, τον καθιστά υπαίτιο εσχάτης προδοσίας όπως ο Νόμος ορίζει. [ άρθρο 134 ( παρ. 2 ), 134α ( στ, ζ & η ), 135 ( 3 & 4 ), 150, 232, 239 ( β) & 259 του Ποινικού Κώδικα ].
Σύμφωνα με τα παραπάνω το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας τελέσθηκε και τελείται τουλάχιστον από την 27η Ιουνίου 2008 όπου έλαβαν γνώση και επισήμως, και άρα δεν μπορούν να επικαλεσθούν άγνοια, περί των διαφόρων πλήρως αποδεικτέων και κατάφωρων καθημερινών καταπατήσεων του Συντάγματος σε βαθμό κακουργήματος, αφού με τις ενέργειες τους αποσταθεροποιούν και / ή αδρανοποιούν την Δημοκρατία ( γεγονός το οποίο αποδεικνύεται περιτράνως με την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το κράτος υπό την διοίκηση τους και την άσκηση των καθηκόντων τους, τόσο στα γεγονότα του Δεκεμβρίου όσο και με την συνεχή κατεγραμμένη στον τύπο και τις διάφορες υπηρεσίες καταστρατήγηση και αθέτηση των υποχρεώσεων τους και των όρκων τους ) με τέτοιον τρόπο ώστε επιτρέπουν να χαρακτηριζόμαστε διεθνώς ως χώρα με επικινδυνότητα παντός είδους από οικονομική – πιστοληπτική έως τρομοκρατική, να τρομοκρατείται ο Λαός ακόμα και για την καθημερινή ασφάλεια της ζωής του και να γίνεται λόγος δημοσίως για κήρυξη κατάστασης εκτάκτου ανάγκης / στρατιωτικού Νόμου.
Επειδή η κατάσταση έξαρσης υπάρχει λόγω της παρατεταμένης ανομίας / αντισυνταγματικότητος της κρατικής μηχανής και άρνησης δίωξης επιόρκων και / ή παρανομούντων κρατικών λειτουργών όπως Νόμος ορίζει και το οποίο καθίσταται εμφανές από τον Λαό στα συλλαλητήρια, τις διαδηλώσεις, τις ενστάσεις, υπομνήματα και καταγγελίες, είναι εμφανές ότι η μη συμμόρφωση των ανωτέρω αξιωματούχων εντείνει την ήδη έκρυθμη κατάσταση αφού ο λαός εξαναγκάζεται να συνεχίσει τις κινητοποιήσεις προς προάσπιση της επιβίωσης του, η αποσταθεροποίηση που φαίνεται να υπάρχει μπορούμε να πούμε με λογική επαγωγή ότι καλλιεργείται τουλάχιστον από την αμέλεια και άρνηση τους να ανταποκριθούν στις επιταγές του Λαού ενώ θα μπορούσαν να φέρουν την ειρήνη και την σταθερότητα με την δέουσα ανταπόκριση μέσω της ικανοποίησης των αιτημάτων όπως αυτά αναφέρονται τόσο μέσα στην εξώδικη μου καταγγελία της 27/6/2008 όσο και σε πλήθος άρθρων και εκθέσεων από Έλληνες Πολίτες.
Εφ’ όσον είναι σαφές ότι έχουν γνώση της κατάστασης τόσο επισήμως με την καταγγελία μου η οποία αποτελεί πόνημα κοινωνικού επιστήμονος που διαμένει και βιώνει την Ελληνική πραγματικότητα από το 1982 όσο και καθημερινώς μέσω της λαϊκής αντίδρασης, και επειδή επισήμως μου έχουν δηλώσει παρουσία μάρτυρα καθώς και εγγράφως και εμπράκτως ότι δεν προτίθενται να αντιδράσουν έστω και με έρευνα επί των καταγγελιών και καταμαρτυρήσεων που τους έχω υποβάλει, η συμπεριφορά τους συνιστά δόλο όπως ο Νόμος ορίζει και εσχάτη προδοσία όπως ο Νόμος ορίζει. [ άρθρο 134 ( παρ. 2 ), 134α ( στ, ζ & η ), 135 ( 3 & 4 ), 150, 232, 239 ( β) & 259 του Ποινικού Κώδικα ].
Κατωτέρω παραθέτω μέρος της μηνυτηρίου μου αναφοράς όπου περιγράφω τα περιεχόμενα της εν λόγω εξώδικης μήνυσης – καταγγελίας μου η οποία εμπεριέχεται στην δικογραφία.
Εντός της Εξώδικης Δήλωσης- Διαμαρτυρίας – Καταγγελίας αναφέρονται ευθαρσώς συγκεκριμένες καταστάσεις – πράξεις – τακτικές οι οποίες καθημερινώς αποτελούν καταπάτηση των Αρχών του Συντάγματος και για τις οποίες καταστάσεις – πράξεις – τακτικές δυνάμεθα ( σε περίπτωση που ο οποιοσδήποτε που ζεί καθημερινώς στη Ελλάδα χρειάζεται περαιτέρω αποδείξεις ) να προσκομίσουμε προσωπικά αλλά και σε επίπεδο κοινωνικής πολιτικής αποδεικτικά παραδείγματα. Επίσης εντός της Εξώδικης αυτής Καταγγελίας αναφέρονται επακριβώς όχι μόνο τα άρθρα του Ελληνικού Συντάγματος τα οποία καταπατούνται αλλά και κατάλογος όλων των Διακηρύξεων Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ( τα οποία η Χώρα μας αλλά και το Σύνταγμα μας δεσμεύουν τους ανωτέρω εγκαλούμενους να προασπίζουν ).
Άρνηση απάντησης και άρνηση οποιασδήποτε ενέργειας σε αυτήν την εξώδικη αναφορά αλλά και στα άκρως υγιή αιτήματα μας για την αποκατάσταση της τάξης όπως επιτάσσει το Σύνταγμα και το Δημοκρατικό Πολίτευμα της Ελλάδος σημαίνει ότι όχι μόνο οι ανωτέρω εγκαλούμενοι δεν προτίθενται να υπηρετήσουν το Σύνταγμα και το Πολίτευμα αλλά και συνειδητά το καταστρατηγούν και το παραβιάζουν κατά βούληση, διαπράττοντας το έγκλημα της Εσχάτης Προδοσίας κατά του Έθνους και του Λαού της Ελλάδος καθώς και ( μέσω της εκούσιας άρνησης εφαρμογής του Συντάγματος και συμμορφώσεως σε αυτό ) της καταλύσεως του Δημοκρατικού Πολιτεύματος της Ελλάδος, επιβάλλοντας άτυπα, Δικτατορικό καθεστώς όπου ο Πολίτης αγνοείται, εμπαίζεται και βλάπτεται στα άμεσα Δικαιώματα και Ελευθερίες του ( τα οποία και του αφαιρούνται σιωπηρά ).
Μέχρι την εκδίκαση και δικαία δίωξη των υπευθύνων και παραδειγματική τους τιμωρία, καθότι μας έχει γίνει επισήμως ανακοινωθέν ότι η κυβέρνηση και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί καταπατούν και αγνοούν το Σύνταγμα της Ελλάδος και τα ανθρώπινα δικαιώματα, υποχρεούμαστε με βάση το άρθρο 120 του συντάγματος της Ελλάδος να μην αναγνωρίσουμε τους ανωτέρω εγκαλούμενους και τις εξουσίες που καταχρώνται ( συμπεριλαμβανομένων νομοθεσιών, αποφάσεων, πράξεων, και οποιασδήποτε άλλης ενέργειας τελέσουν στο όνομα του αξιώματος που επιόρκως καταχρώνται ), αναγκαζόμαστε να τους χαρακτηρίσουμε επισήμως Εχθρούς του Συντάγματος και των Ελλήνων Πολιτών και να πολεμήσουμε το Δικτατορικό καθεστώς που ατύπως έχουν επιβάλει με κάθε μέσο που ορίζει ο νόμος εντός και εκτός της επικράτειας.
Κατ’ ακολουθία των προαναφερομένων αληθών και αδιαμφισβητήτων γεγονότων και στοιχείων, καταγγέλλουμε τους εγκαλούμενους για τις προπεριγραφόμενες εις βάρος μας και εις βάρος του Ελληνικού Λαού και του Ελληνικού Συντάγματος τελεσθείσες αχαρακτήριστες και κολάσιμες πράξεις τους και εξαιτούμεθα την άσκηση κατά αυτών της προσηκούσης ποινικής δίωξης και την κατά τον νόμο παραδειγματική τους τιμωρία, προς ανόρθωση της εις βάρος μας, εις βάρος του Ελληνικού Λαού και του Συντάγματος προξενηθείσης ανυπολόγιστης υλικής και ηθικής βλάβης.
Συνημμένως προσκομίζονται :
- 1. απλό φωτοαντίγραφο της προαναφερθείσας Εξώδικης Δήλωσης – Διαμαρτυρίας – Πρόσκλησης,
- 2. απλά φωτοαντίγραφα των εκθέσεων επίδοσης της στους ανωτέρω εγκαλούμενους ( σχετ. 1- 5 ).
- 3. απλό φωτοαντίγραφο της άνευ πρωτοκόλλου απαντητικής επιστολής του Διευθυντή του ιδιαιτέρου γραφείου του προέδρου της Δημοκρατίας
- 4. απλό φωτοαντίγραφο της απαντητικής επιστολής εκ μέρους του Προέδρου της Βουλής
Η εγκαλούσα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου