"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

29/5/10

Τα Ελληνικά Γεράκια

Θα ήταν αντίθετο με την θηρευτική τους φύση εάν τα Ελληνικά Γεράκια δεν προκαλούσαν καθημερινώς αντίποινα στον κοινωνικό εχθρό. Τα δουλοπρεπή ένστικτα των αμνών δεν θα εξοβελίσουν τα αρπακτικά ένστικτα των Ελληνικών Γερακιών.
Δεν περνά ημέρα που να μην δεχτούν επίθεση τα θρησκευτικά μας δόγματα, οι αριστοκρατικές μας αξίες, οι πολεμικές μας αρετές, η εθνοφυλετική μας αλληλεγγύη, σε κάθε μέτωπο του πολιτιστικού πολέμου.
Ο πόλεμος για την επικράτηση των γερακίσιων αξιών σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα είναι κάτι παραπάνω από ...αναπόφευκτος, είναι ολοκληρωτικός. Σε μία σειρά από ζητήματα που ταλανίζουν τους Έλληνες, η κοσμοαντίληψη των γερακιών συγκρούεται με την κοσμοαντίληψη των αμνών. 
Στο ζήτημα της θρησκείας, στο ζήτημα των εκτρώσεων, στο ζήτημα της παιδείας, στο ζήτημα της εθνικής κυριαρχίας και των διεθνών οργανισμών, στο ζήτημα της ελευθερίας, στο ζήτημα της ηθικής, στο ζήτημα των κοινωνικών παροχών, στο θεσμό της οικογενείας, σε ζητήματα δημοσίας υγείας, σε ζητήματα φεμινισμού, στο ζήτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σε ζητήματα πολιτεύματος, στο ζήτημα της ανισότητος και των διακρίσεων, σε ζητήματα φορολογίας, στο ζήτημα της οπλοφορίας, σε ζητήματα δικαιοσύνης, τα Ελληνικά Γεράκια στέκονται απέναντι από τις ηθικές αξίες που διαδίδουν οι αμνοί της φαυλοκρατίας.

Ιδιωτική παιδεία

Από τα πανάρχαια χρόνια οι Έλληνες προώδευσαν υπό την σκέπη της ιδιωτικής παιδείας. Η ιδιωτική παιδεία πρέπει να υποστηρίζεται αναφανδόν σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Μόνον δια του ανταγωνισμού θα βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχομένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Οι Έλληνες γονείς είναι υπεύθυνοι για την εκπαίδευση των τέκνων τους. Τα κράτη μέσα στα οποία ζουν δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνουν στην διδασκαλία των Ελληνοπαίδων. Η κρατική παιδεία αφαιρεί από τους Έλληνες γονείς την δυνατότητα επιλογής σχολείου, και κατ’ επέκταση αφαιρεί την ελευθερία της συνειδήσεως. Οι Έλληνες γονείς υποχρεούνται να παρεμβαίνουν στην επιλογή της διδακτέας ύλης.
Τα κρατικά ρωμέϊκα σχολεία έχουν μετατραπεί σε άντρα συμμοριών και ναρκωτικών. Διδάσκουν μίσος κατά του Ελληνισμού. Κοστίζουν στον Έλληνα φορολογούμενο πανάκριβα. Δεν παρέχουν ασφάλεια στους μαθητές. Χάνονται ώρες διδασκαλίας εξ αιτίας καταλήψεων και απεργιών. Η υγιεινή των κρατικών ρωμέϊκων σχολείων είναι ανύπαρκτη.  Η ποιότης των καθηγητών κάκιστη. Δεν γίνεται έλεγχος ικανοτήτων στους προσληφθέντες καθηγητές, ούτε έλεγχος προόδου.  
Το εκπαιδευτικό μονοπώλιο του ρωμέϊκου ψευδοκράτους είναι παράνομο και καταχρηστικό. Για να συγκαλυφθεί η καταστροφική του επίδραση, χρησιμοποιεί το σόφισμα της «δημόσιας και δωρεάν παιδείας». Αποσιωπά ότι «δημόσια παιδεία» σημαίνει ρωμέϊκη-μονοπωλιακή παιδεία. Δημόσια παιδεία είναι μόνον η ιδιωτική παιδεία διότι σε κάθε μαθητή παρέχει πρόσβαση στο επάγγελμα που θέλει, στην σχολή που θέλει, με τα προγράμματα που θέλει, με τους καθηγητές που θέλει, με τα εργαστήρια που θέλει. Αντιθέτως η κρατική ρωμέϊκη παιδεία είναι αντίστοιχη των σοβιετικών αρτοποιείων: Οι σοβιετικοί περίμεναν ώρες στην ουρά για να αγοράσουν με δελτίο λίγο άρτο κακίστης ποιότητος.
Τα Ελληνικά ιδιωτικά σχολεία ανά τον κόσμο προωθούν τις αξίες της επιλογής, της υπεροχής και του συναγωνισμού στην εκπαίδευση έναντι της ρωμέϊκης, μονοπωλιακής, κρατικής, μισελληνικής εκπαιδεύσεως. Η ιδιωτική παιδεία προάγει την αξία της υπευθυνότητος των γονέων σε αντίθεση με την αδιαφορία, η οποία τροφοδοτείται όταν εγκαταλείπουμε τα Ελληνόπουλα έρμαια στα δολοφονικά χέρια των ρωμιών καθηγητών.
Η ιδιωτική παιδεία προωθεί την αξιοκρατία και τον συναγωνισμό διότι οι κακοί μαθητές αποβάλλονται από ένα ιδιωτικό σχολείο που θέλει να διατηρήσει την φήμη του ώστε να προσελκύει τους καλύτερους μαθητές. Μόνον η ιδιωτική παιδεία δημιούργησε σχολεία αρίστων, στην ρωμέϊκη κρατική παιδεία δεν υπάρχουν σχολεία για αρίστους μαθητάς. Η ισοπεδωτική τάση της ελαχίστου προσπαθείας που επικρατεί στο κρατικό ρωμέϊκο σχολείο δεν έχει θέση στην Ελληνική ιδιωτική παιδεία.
Η Ελληνική ιδιωτική παιδεία σε πλήρη αντίθεση με την κρατική παιδεία, προωθεί τις αξίες της πειθαρχίας, της ριψοκινδυνεύσεως και της αυτοπεποιθήσεως.
Μία ισχυρή προσωπικότητα καλλιεργείται όταν από μικρή ηλικία διδάσκεται την πειθαρχία. Όστις συνηθίσει να κατατρίβει τις δυνάμεις του στην μελέτη, να προστατεύει το σχολικό του κτήριο, να σέβεται τους δασκάλους, θα προκόψει στην ζωή του. Αντιθέτως ένα Ελληνόπουλο που έχει την ατυχία να μαθητεύει σε κρατικό ρωμέϊκο σχολείο διδάσκεται την απειθαρχία. Ουδείς τιμωρείται αν δεν μελετά τα μαθήματά του, ή αν καταστρέψει τις σχολικές εγκαταστάσεις ή αν απουσιάζει δολίως από την τάξη, ή αν εξυβρίζει τους δασκάλους. Ένας τέτοιος μαθητής θα μεγαλώσει χωρίς αυτοπειθαρχία, χωρίς σεβασμό στους νόμους του έθνους, χωρίς ιδανικά. Θα δυστυχήσει στην ζωή του.
Ένας ολοκληρωμένος Έλλην πρέπει να μαθαίνει από μικρός να ριψοκινδυνεύει, είτε αυτό είναι εξερεύνηση ενός δάσους, είτε επιχειρηματική δράση, είτε ανάληψη ενός δύσκολου εγχειρήματος για το οποίο υπάρχουν πολλές άγνωστες παράμετροι. Το να αναλαμβάνουμε δύσκολες αποστολές χωρίς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τις πιθανότητες επιτυχίας βοηθά στην ανάπτυξη πρωτοβουλίας ως σημαντικού στοιχείο της προσωπικότητος.
Τα Ελληνόπουλα πρέπει να μαθαίνουν από μικρή ηλικία να στηρίζωνται στις δικές τους δυνάμεις σε ό,τι αφορά την μελέτη, τις πειραματικές εργασίες, και την έρευνα. Πρέπει να απεχθάνωνται την λογική του ενός κρατικού βιβλίου για κάθε μάθημα. Πρέπει να μάθουν να αλιεύουν μόνοι τους γνώσεις από τις βιβλιοθήκες και το διαδίκτυο. Πρέπει να πειραματίζωνται σχεδιάζοντας δικές τους εργασίες. Στο κρατικό σχολείο τα πράγματα λειτουργούν ανάποδα. Το παιδί μετατρέπεται σε βρέφος που το ταΐζουν έτοιμη γνώση. Διαβάζει ένα κρατικό εγχειρίδιο και το παπαγαλίζει. Το κρατικό σχολείο του καταστρέφει την δημιουργική ικανότητα ενώ ώφειλε να την αναπτύσσει.
Τα ιδιωτικά σχολεία είναι τα μόνα που μπορούν να βοηθήσουν τους πτωχούς μαθητές να σπουδάσουν πραγματικώς, αντί να χαραμίζουν την ζωή τους στα άθλια κρατικά σχολεία. Το ρωμέϊκο ψευδοκράτος υποχρεούται να μειώσει την φορολογία όσων Ελλήνων απέδρασαν από την κρατική παιδεία. Με ένα σύστημα κουπονιών οι πτωχοί μαθητές θα μπορούν να πάνε σε όποιο ιδιωτικό σχολείο τους κάνει δεκτούς. Θα δίδωνται υποτροφίες στους καλυτέρους πτωχούς μαθητές. Και τέλος δάνεια σπουδών για όλους τους μαθητές που θα εξοφληθούν όταν ο μαθητής ενηλικιωθεί και καταστεί ανεξάρτητος επαγγελματικώς.  
Το κρατικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν εξασφαλίζει ίση πρόσβαση στην μάθηση. Αυτό που κάνει το κρατικό-μονοπωλιακό εκπαιδευτικό σύστημα είναι να εξασφαλίζει σε όλους τους Έλληνες μαθητές ίση πρόσβαση στην αγραμματοσύνη. Η κρατική παιδεία παρέχει ίση και υποχρεωτική πρόσβαση στην μετριότητα. Το ρωμέϊκο κράτος παρέχει δημόσιο και δωρεάν μισελληνισμό. Στόχος της κρατικής, ρωμέϊκης, μονοπωλιακής παιδείας είναι η καταστροφή της προσωπικότητος του μαθητού. Για αυτό ισχυρίζεται ότι παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του.
Αλλά ξέρουμε ότι δεν είναι δωρεάν. Το κόστος είναι πανάκριβο, σπαταλούνται δισεκατομμύρια χωρίς καμμία ανταπόδοση. Οι Έλληνες καλούνται με τεράστιες φορολογικές επιβαρύνσεις να πληρώσουν για τον πνευματικό τους ευνουχισμό. Καλούνται να πληρώσουν διπλά το κόστος της μορφώσεως των παιδιών τους. Μία φορά πηγαίνοντας στα άθλια κρατικά σχολεία, και μία πληρώνοντας ιδιωτικά εκπαιδευτήρια για να συμπληρώσουν τις γνώσεις που δεν έλαβαν.
Κατοχή όπλων
Το Ελληνικό Έθνος είναι έθνος πολεμιστών, και όχι έθνος αμνών όπως θέλουν να το καταντήσουν οι εχθροί του. Η ελεύθερη οπλοφορία είναι σήμα κατατεθέν των ελευθέρων πολιτών. Η απαγόρευση οπλοφορίας, οπλοκατοχής και οπλοχρησίας στους Έλληνες πολίτες αποτελεί όνειδος.
Η κατοχή όπλων είναι σύμβολο ελευθερίας. Το όπλο προστατεύει την ελευθερία, την τιμή, την οικογένεια, την περιουσία του Έλληνος, και ουδείς νεοβυζαντινός γραφειοκράτης έχει το δικαίωμα να του το στερεί.
Η ελεύθερη οπλοφορία όπου έχει εφαρμοστεί μείωσε απότομα το έγκλημα. Οι εγκληματίες τρομάζουν όταν ξέρουν ότι θα αντιμετωπίσουν ωπλισμένους πολίτες. Αλλά όσο οι εγκληματίες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περίστροφα ενώ οι απλοί πολίτες αδυνατούν, το πλεονέκτημα είναι υπέρ των κακοποιών.
Η ελεύθερη οπλοφορία έχει και έναν άλλο, πολύ πιο σημαντικό σκοπό: αποτρέπει την κρατική δικτατορία. Οι κυβερνώντες φοβούνται να καθυποτάξουν τον λαό με την χρήση βίας. Τρέμουν στην ιδέα ότι αν διαπράξουν εγκλήματα κατά του έθνους, ο λαός θα επαναστατήσει εναντίον τους. Η ελεύθερη οπλοφορία σπάει το κρατικό μονοπώλιο στην βία. Διακηρύσσει ότι το δικαίωμα στην άμυνα δεν είναι κρατικό μονοπώλιο, αλλά πρώτιστα ιδιωτικό δικαίωμα.
Απαιτούμε την ελεύθερη οπλοκατοχή, οπλοχρησία και οπλοφορία περιστρόφων. Αφού περάσει σχετική εκπαίδευση, ελεγχθεί το ποινικό του μητρώο και διαπιστωθεί ότι έχει σώας τας φρένας, να μπορεί οιοσδήποτε Έλλην να αγοράζει, να κατέχει και να φέρει όπλα, χωρίς περιορισμούς στην ποσότητα πυρομαχικών.
Οι Έλληνες δεν πρέπει να πέφτουν θύματα της ρωμέϊκης κρατικής προπαγάνδας που απαιτεί συνεχώς την παράδοση των όπλων. Σε καμμία περίπτωση να μην παραδίδουν τα όπλα τους οι Κρητικοί και οι Μανιάτες. Αντιθέτως να αυξήσουν τον οπλισμό τους.
Για τα εγκλήματα δεν φταίνε τα όπλα όπως ψευδώς ισχυρίζονται οι αμνοί της πολιτικής. Φταίνε οι άνθρωποι που τα χειρίζονται, και κυρίως η ατιμωρησία των εγκληματιών. Όταν κάποιος διαπράττει ένοπλη ληστεία και ξέρει ότι σε 5-6 έτη θα βρεθεί εκτός φυλακής, αποθρασύνεται. Δεν σκοτώνουν τα όπλα. Σκοτώνει η έλλειψη πειθαρχίας και αυστηρής τιμωρίας των κακοποιών.
Με το να αφαιρούνται τα όπλα από όλους τους νομοταγείς πολίτες επειδή κάποιος πολίτης διέπραξε ένα έγκλημα, εισάγεται στην νομοθεσία η ομαδική ευθύνη και επιβάλλεται συλλογική ποινή. Η οπλοκατοχή, οπλοφορία και οπλοχρησία είναι αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών σε όποιο κράτος και αν ζουν. Θα είχαν γλυτώσει από αρκετές γενοκτονίες οι Έλληνες αν είχαν το δικαίωμα οπλοφορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: