"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

16/6/10

Φασιθέα: Ποιά είναι η άποψη της Ελληνικής Κοσμοαντιλήψεως για το άτομο και το σύνολο;

  Απάντηση: Αγαπητή Φασιθέα, στην ουσία ρωτάς ποιά είναι η έννοια του «εγώ» και του «εμείς» στην Ελληνική Ηθική. 
Η Ελληνική Ηθική καθορίζει αυτές τις δύο έννοιες αντιστρόφως και αντιθέτως απ’ ό,τι οι ναζωραίοι. Όταν ο Έλλην χρησιμοποιεί το «εγώ», εννοεί ότι είναι υπεύθυνος για πολλά πράγματα και ότι έχει πολλές ιδιότητες, του γονέως, του πολεμιστού, του παραγωγού και καταναλωτού προϊόντων, του πολιτιστικού ατόμου.
Όταν για παράδειγμα ένας Έλλην πρόκειται να ...αγοράσει ένα προϊόν ελέγχει την πολιτιστική, εθνική, δημογραφική, οικονομική αξία του προϊόντος. Όχι μόνον την τιμή του. Διότι ένα φθηνό προϊόν που έχει κατασκευαστεί σε μία χώρα του τρίτου κόσμου από παιδιά-σκλάβους, σε απάνθρωπες συνθήκες εργασίας, αν αγοραστεί από τον Έλληνα τον καθιστά συνένοχο σε αυτό έγκλημα. Τα προϊόντα που αγοράζει ο Έλλην πρέπει να έχουν μεγάλη πολιτιστική αξία, δηλαδή να προάγουν τον Ελληνικό Πολιτισμό.
Ένας σύμπακτος δίσκος με μουσική αλλοφύλων και αλλοθρήσκων που προσβάλλει την μουσική παιδεία των Ελλήνων, κοστίζει πολύ ακριβά σε ψυχολογική και ηθική βλάβη στον Έλληνα καταναλωτή, όσο χαμηλή και αν είναι η τιμή που πωλείται ο δίσκος στο κατάστημα. Ένα ξένο προϊόν, όσο φθηνό και αν είναι, αφαιρεί θέσεις εργασίας από τους Έλληνες. Όσο και αν βολεύει τον Έλληνα καταναλωτή η χαμηλή τιμή αγοράς, θα πληρώσει βαρύτατο τίμημα ως Έλλην παραγωγός/εργάτης, διότι θα χάσει την εργασία του. Τί νόημα έχει να υπάρχουν φθηνά ξένα προϊόντα αν δεν έχεις εργασία, άρα και χρήματα, για να τα αγοράσεις;
Το εγώ στην Ελληνική Ηθική μετουσιώνεται σε ατομική υπευθυνότητα. Ο Έλλην έχει ατομικές ευθύνες για την μόρφωση των παιδιών του, δεν περιμένει από τους μη-Έλληνες να διδάξουν τα παιδιά του την Ελληνική Παιδεία. Έχει ατομικές ευθύνες για την υγεία του, δεν καταρρακώνει την υγεία του με καταχρήσεις και ύστερα κλαυθμηρίζει για την κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία.
Αντίθετα, ο μη-Έλλην όταν λέει «εγώ», εννοεί εγώ ο καταναλωτής ας βρω το φθηνό προϊόν και δεν με νοιάζει ούτε αν κατασκευάζεται από ανήλικους σκλάβους στην Ασία, ούτε αν αφήνω τους συμπατριώτες μου ανέργους, ούτε με ενδιαφέρει η ποιότητα του προϊόντος, ούτε αν είναι απομίμηση, ούτε αν ενισχύω έτσι τους εχθρούς της πατρίδος μου, ούτε αναγνωρίζω κάποια πολιτιστική, εθνική, δημογραφική, παραγωγική αξία στο προϊόν που πρόκειται να επιλέξω. Απλούστατα δεν με ενδιαφέρει τίποτε παρά μόνον η τιμή του προϊόντος διότι είμαι μόνο καταναλωτής. Δεν αναγνωρίζω την ιδιότητα του στρατιώτου, του γονέως, του πολιτιστικού φορέως, του παραγωγού προϊόντων. Αυτή είναι η ηθική των μη-Ελλήνων για το άτομο. Θεοποιούν το άκρως εγωιστικό, υλιστικό άτομο.
Όταν ο Έλλην χρησιμοποιεί το «εμείς», εννοεί εμείς οι Έλληνες έχουμε συλλογική ευθύνη για την ευημερία του Ελληνικού Έθνους. Έχουμε ευθύνη να διαδώσουμε τον Ελληνικό Πολιτισμό. Έχουμε ευθύνη να καταπολεμήσουμε την τρομοκρατία των βεβήλων μονοθεϊστών. Εμείς οι Έλληνες αλληλοβοηθούμεθα, διότι μόνον έτσι θα επιβιώσουμε από τις διώξεις των εχθρών μας. 
Αντίθετα όταν κάποιοι ελληνόφωνοι δήθεν ανθρωπιστές, χρησιμοποιούν συλλογικούς όρους και συνθήματα υπέρ των πολλών, ευνοούν τους τριτοκοσμικούς εισβολείς τους οποίους αποκαλούν κατ’ ευφημισμό «οικονομικούς μετανάστες». Το δικό τους «εμείς», αναφέρεται στους μαύρους, στους δήθεν αδικημένους, στους δήθεν πτωχούς, στους δήθεν αρρώστους. Με ανθρωπιστικά συνθήματα προσπαθούν να μολύνουν την Ελληνική Ψυχή, και να αποσπάσουν υλικά και πολιτικά προνόμια υπέρ των μη-Ελλήνων, εις βάρος των Ελλήνων.
Συγχρόνως όλοι αυτοί οι δήθεν ανθρωπιστές, απορρίπτουν την έννοια της ατομικής ευθύνης. Δεν αναγνωρίζουν ότι κάποιος μπορεί να είναι πτωχός, άρρωστος, αμόρφωτος, από δική του ευθύνη. Πάντα προσπαθούν να κατηγορήσουν τους Έλληνες ως έχοντας ευθύνη για τα δικά τους παθήματα.
Υπάρχει μία άβυσσος στο πώς αντιλαμβάνονται τις έννοιες του ατόμου και του συνόλου οι Έλληνες και οι μη-Έλληνες.




Αν κάποιοι εξ υμών θεωρούν τις εκλογές ως μέσον ανατροπής των κατακτητών, εγκληματούν κατά του εαυτού τους. Δεν θα συμμετάσχουμε σε εκλογές τους όρους των οποίων καθορίζει ο εχθρός. Η μαζική αποχή και η απονομιμοποίηση των εκλογών τους είναι βασικός όρος ανατροπής των κατακτητών. Δεν πρέπει να παίξουμε θέατρο σε ένα έργο με δικό τους σενάριο. Εξηγούμαι περαιτέρω. Πώς είναι δυνατόν να λάβουμε μέρος στις εκλογές των κατακτητών χωρίς να έχει γίνει εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων από όλους τους ελληνοποιημένους εισβολείς; Χωρίς εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων δεν μπορούμε να συμμετέχουμε στις εκλογές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: