"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ*

Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων

8/6/10

Ι. ΚΑΨΗΣ: Πώς με τις νέες αντιλήψεις θα πρέπει εγώ να γράψω την κατάθεση της Σοφίας Νικολάου από το Ινδρί που λέει...

Ξαφνικά φάνηκαν να έρχονται Τούρκοι χωριάτες.
Μπροστά στα μάτια του άνδρα μου και του παιδιού μου με ατίμασαν πολλές φορές.
Ύστερα έσφαξαν το παιδί μου, το κομμάτιασαν και κομμάτιασαν με τα μαχαίρια τους τον άνδρα μου.
Του έβγαλαν τα εντόσθια και μου έδιναν το κρέας να το φάω...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ......

Και ο κ. Καψής έθεσε το ερώτημα: 
ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ; ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΜΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ -" ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ"- ,ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ, ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: