“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: “Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα εις αυτήν" *ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΟΣ ΝΙΤΣΕ* |
Φωτορεπορταζ 20 τελευταιων αναρτησεων
4/12/09
MAN και Siemens: ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΛΕΨΙΑΣ . ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ !!!! ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;
Το ιστορικό της υπόθεσης: Στις 09.03.2000 κι ενώ ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Α. Τσοχατζόπουλος, η θυγατρική εταιρία ΕΑΒ-Siemens υπέγραψε τρεις συμβάσεις με την ΕΛΒΟ, συνολικού ύψους 83 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή 335 οχημάτων για τις ανάγκες του συστήματος επικοινωνιών «Ερμής». Η πρώτη αφορούσε την κατασκευή 28 οχημάτων Steyr (η Steyr είχε εξαγορασθεί από τη ΜΑΝ), με τύπο 26S32 6Χ6 για τη μεταφορά κλωβών του συστήματος «Ερμής». Οι άλλες δύο συμβάσεις αφορούσαν στην κατασκευή 111 οχημάτων Unimog και 225 οχημάτων
Προθεσμία για τις 20 Μαΐου ζήτησαν και έλαβαν εν τέλει οι επτά πρώτοι κατηγορούμενοι για την υπόθεση της Siemens, προκειμένου να .........
προετοιμάσουν την απολογία τους. Ο 4ος ειδικός ανακριτής Ν. Ζαγοριανός, έχει πλέον στα χέρια του εννέα εμβάσματα ύποπτων διαδρομών χρημάτων προς διάφορες χώρες. Επιπλέον, για ενεργητική δωροδοκία αναμένεται να κατηγορηθεί ο Θ. Τσουκάτος, σύμβουλος του πρώην πρωθυπουργού Κ. Σημίτη.
Το πρώην μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου του ΠΑΣΟΚ και σύμβουλο του τέως πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη, Θεόδωρο Τσουκάτο αναμένεται να κατηγορήσει για ενεργητική δωροδοκία ο 4ος ειδικός ανακριτής που χειρίζεται τις έρευνες για το σκάνδαλο των μαύρων ταμείων της γερμανικής εταιρείας.
Στα κατηγορητήρια κατά πρώην στελεχών της Siemens ο 40ς ειδικός ανακριτής υποστηρίζει ότι ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του ελληνικού παραρτήματος της εταιρείας κ. Χριστοφοράκος υπέδειξε λογαριασμούς προς τους οποίους κατατέθηκαν εμβάσματα από άγνωστους λογαριασμούς της Siemens, προκειμένου να ζημιωθεί ο ΟΤΕ από τη σύναψη και εφαρμογή της συμφωνίας 8002.
Ο κ. Ζαγοριανός αναμένεται να αποστείλει τις επόμενες ημέρες τέσσερα νέα αιτήματα δικαστικής συνδρομής προς ισάριθμες χώρες, προκειμένου να αποκαλύψει τους δικαιούχους ύποπτων λογαριασμών. Σύμφωνα με πληροφορίες, από τις κινήσεις των λογαριασμών σε τράπεζες της Ελβετίας προκύπτουν ύποπτα εμβάσματα προς λογαριασμούς σε τράπεζες των ΗΠΑ, του Αζερμπαϊτζάν, της Ρουμανίας και της Κύπρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για διαφορετικά μεταξύ τους εμβάσματα μέχρι το 2004 και δεν αφορούν στη σύμβαση 8002 για την ψηφιοποίηση του ΟΤΕ.
MAN και Siemens: ίδια σειρά στο στρατό
Η γερμανική εφημερίδα «Süddeutsche Zeitung» έριξε φως στην πτυχή του σκανδάλου ΜΑΝ το οποίο έχει να κάνει με την προμήθεια οχημάτων του Ελληνικού Στρατού. Εκτός από την ΜΑΝ και την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), ο τρίτος εταίρος ήταν η γνωστή μας Siemens.
«Το ελληνικό υπουργείο Εθνικής Αμυνας είχε συνάψει στο διάστημα 2000-2003 διάφορα συμβόλαια με τη ΜΑΝ, συνολικού ύψους 21 εκατομμυρίων ευρώ. Υπήρξε, επίσης, συνεργασία Siemens και MAN για το λογαριασμό του Ελληνικού Στρατού μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος “Ερμής”», αναφέρει η γερμανική εφημερίδα στο δημοσίευμά της.
Το ιστορικό της υπόθεσης: Στις 09.03.2000 κι ενώ ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Α. Τσοχατζόπουλος, η θυγατρική εταιρία ΕΑΒ-Siemens υπέγραψε τρεις συμβάσεις με την ΕΛΒΟ, συνολικού ύψους 83 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή 335 οχημάτων για τις ανάγκες του συστήματος επικοινωνιών «Ερμής». Η πρώτη αφορούσε την κατασκευή 28 οχημάτων Steyr (η Steyr είχε εξαγορασθεί από τη ΜΑΝ), με τύπο 26S32 6Χ6 για τη μεταφορά κλωβών του συστήματος «Ερμής». Οι άλλες δύο συμβάσεις αφορούσαν στην κατασκευή 111 οχημάτων Unimog και 225 οχημάτων
Μερσεντές.
Η βασική σύμβαση του συστήματος «Ερμής», στην οποία υπήρξε και συνεργασία Siemens-Steyr (MAN), που υπεγράφη στις 7 Σεπτεμβρίου του 1999, χαρακτηρίζεται ως σκάνδαλο όχι μόνο γιατί ο αρχικός προϋπολογισμός των 170 εκατομμυρίων ευρώ εκτινάχθηκε στα 230 εκατομμύρια ευρώ, αλλά γιατί το σύστημα ποτέ δεν παραδόθηκε ολοκληρωμένο στις Ένοπλες Δυνάμεις και δεν λειτούργησε.
Ο επίσης υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Γιάννος Παπαντωνίου επί ΠΑΣΟΚ, προχθές ότι «δεν υπήρξε καμία συμβατική σχέση μεταξύ ΥΕΘΑ και της εταιρίας ΜΑΝ το 2002-2003, οι σχετικές συμβάσεις, εκ των οποίων η πρώτη αφορούσε επέκταση προηγούμενης σύμβασης μετά από αίτημα του ΓΕΣ για την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών, είχαν συναφθεί με την ΕΛΒΟ και η ΕΛΒΟ δεν ανήκε στο χώρο άσκησης εποπτείας του ΥΕΘΑ και τελούσε υπό ιδιωτικό μάνατζμεντ».
Η εταιρία τον Αύγουστο του 2000 είχε περιέλθει στο μάνατζμεντ του ομίλου Μυτιληναίου, ο οποίος είχε εξαγοράσει και το 43% των μετοχών της. Το υπόλοιπο ποσοστό, ωστόσο, εξακολουθούσε να βρίσκεται στην κατοχή του Ελληνικού Δημοσίου. Γεγονός το οποίο τελούσε εν γνώσει όλων όσοι κατά καιρούς έδιναν παραγγελίες στην εταιρία, αλλά και τυχόν συνεργατών της.
Αναφορικά με τα τρόλεϊ, τα οποία προμηθεύτηκαν τελικώς τα ΗΛΠΑΠ μέσω των επίμαχων διαγωνισμών, τουλάχιστον κάποια από αυτά παρουσίαζαν πρόβλημα στην αυτοκίνησή τους, ήτοι στη δυνατότητα να κυκλοφορούν χωρίς ρεύμα. Ωστόσο αυτό το γεγονός ποτέ δεν διερευνήθηκε σε βάθος, καθώς κάποιες δικαστικές κινήσεις που έγιναν δεν κατέληξαν πουθενά. Όπως λέγεται, η δικαστική έρευνα σκόνταφτε πάντα πάνω στην απροθυμία ορισμένων να δώσουν περαιτέρω στοιχεία, προκειμένου να διακριβωθούν οι πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος.
Πηγή: Καθημερινή, Ελεύθερος Τύπος
http://www.tvxs.gr/v11404
Ο κ. Χρυσοχοϊδης δηλώνει ότι θα αναλάβει προσωπικά την υπόθεση Κούνεβα.«Ο πρόσφυγας που ζητεί άσυλο έχει ισχυρό συμβολισμό για εμάς» {ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ TON ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ GIORGO ;}
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου